مكن مرا از او جدا



Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

مكن مرا از او جدا


برق چشمان قشنگت ديدمو دور تو گرديدمبر خودم لرزيدمو در دلم

خنديدمو با خودم گفتم خدايا كيست اين ؟

يا الهي ربنا اين چيست اين ؟

مال اين دنياي فاني نيست اين؟

نمره اش در معرفت هست بيست اين

بي درنگ آمد ندا هان اي علي

اي كه هستي از تبار آن علي

تابلوئه عاشق شدي اما ولي

در جواب من بگو تنها بلي

سر به زير انداختمو گفتم خدا

اي كه خوانم هردمم رب الهدا


تو مكن هرگز مرا از او جدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| سه شنبه 2 اسفند 1390 |_| 22:24 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 908
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 951
بازدید ماه : 2011
بازدید کل : 47074
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1