Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

پروردگارا

به من بیاموز در این فر صت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند

ببخشم کسانی را که هر چه خواستند با من با دلم با احساسم کردند

ومرا در دوردست خودم تنها گذاردند

و من امروز به پایان خودم نزدیکم...
 
 


نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت0:20---26 آبان 1391
سلام
وبت زیباست
اگه دوستداری منو با اسم
گل من
وادرس
www.sosos.loxblog.com
لینک کنو بیا تو وبم خودتو لینک کن
اگه زحمتی نباشه
فعلابه امید دیدار دوبارت اگه وبم اومدی حتما نظرتو برام بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| پنج شنبه 25 آبان 1391 |_| 23:41 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 415
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 458
بازدید ماه : 1518
بازدید کل : 46581
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1