Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

 

خوش بہ حال آسموטּ ڪہ هر وقت دلش بگیره بے بہونہ مے باره ...

بہ ڪسے توجہ نمے ڪنہ ...

از ڪسے خجالت نمے ڪشہ...

مے باره و مے باره و...

اینقدر مے باره تا آبے شہ ...

آفتابے شہ ...!!!

ڪاش...

ڪاش مے شد مثل آسموטּ بود...

ڪاش مے شد وقتے دلت گرفت اونقدر ببارے تا بالاخره آفتابے شے...

بعدش هم انگار نہ انگار ڪہ بارشے بوده !



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت15:52---23 آبان 1391
خـــــــــدایا .... دلــــم مرهمـــی میخـــــواهد از جنس خـــــــــودت ، نــــــزدیک ... بی خــطر ... بخشـــنده ... بــی منـــت ...

نسترن
ساعت14:50---23 آبان 1391
امروز را با افکار تازه ای شروع خواهم کرد...

واحساسات کهنه ای که تاهمیشه دوستشان دارم...

امروزتکراری دوباره خواهم داشت از عشق دلم ...

وآغازی جدید ازاندیشه های نو...

امروز حتما تازه تر خواهم شد...ودورخواهم بود...

از هر آنچهخسته میکند مرا...

وگلویم رابه بغض ونگاهم را به اشک می کشاند باز...

امروزروز دیگری ومن مجنون دیگری هستم...!


نسترن
ساعت14:49---23 آبان 1391
امروز را با افکار تازه ای شروع خواهم کرد...

واحساسات کهنه ای که تاهمیشه دوستشان دارم...

امروزتکراری دوباره خواهم داشت از عشق دلم ...

وآغازی جدید ازاندیشه های نو...

امروز حتما تازه تر خواهم شد...ودورخواهم بود...

از هر آنچهخسته میکند مرا...

وگلویم رابه بغض ونگاهم را به اشک می کشاند باز...

امروزروز دیگری ومن مجنون دیگری هستم...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| یک شنبه 21 آبان 1391 |_| 23:49 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 629
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 672
بازدید ماه : 1732
بازدید کل : 46795
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1