Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

Hands%7ERaised.jpg

دلم باز امشب گرفته بيا تا کمي با تو صحبت کنم.

  بيا تا دل کوچکم را...خدايا فقط با تو قسمت کنم...

خدايا...

بيا پشت آن پنجره که وا مي شود رو به سوي دلم

  بيا،پرده ها را کناري بزن که نورت بتابد به روي دلم

خدايا! 

کمک کن به من! نردباني بسازم  

و با آن بيايم به شهر فرشته 

 همان شهر دوري که بر سردر آن 

  کسي اسم رمز شما را نوشته

خدايا!

 کمک کن که پروانه شعر من جان بگيرد

  کمي هم به فکر دلم باش مبادا بميرد

خدايا!

 دلم را که هر شب نفس مي کشد در هوايت

  اگرچه شکسته شبي مي فرستم برايت..................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| یک شنبه 20 مرداد 1392 |_| 10:59 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 756
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 799
بازدید ماه : 1859
بازدید کل : 46922
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1