Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

 

 

نظرات شما عزیزان:

سالی
ساعت21:33---31 فروردين 1392
لینک کنیم همو داداشی؟

maryam
ساعت11:29---31 فروردين 1392
وقتــــــی قـــــــرارشــــدبــی قــــرارتـوباشـــم
وتـــــوتــنـهـــاقــــرارزن ـــدگــــی ام بــاشـی
ازهــرچــه قــــراراسـت غـیــــــرتــــوباشـد
خــــــواهــم گــذشـت....


ViDa
ساعت2:41---31 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


shadlin
ساعت20:25---28 فروردين 1392
به تو سپرده بودمش به هزار و یک امید

و امروز برای هزارو یکمین بار دلم را میبرم

تا شکستگی اش را گچ بگیرم...


سالی
ساعت2:10---28 فروردين 1392
جالب بید خوشمان امد

KiMiYa
ساعت0:09---28 فروردين 1392


نقطه می گذاری انتهای خط . . . و من باز می رسم سر سطر !

تو دوباره با نقطه ای تمامم می کنی . . . و من سمج تر از هزار سطر به پایان رسیده . ..

شروع می کنم !

=-=-

آفريييييين عالي بوود

بابت فونتم چشم..ممنونم اومدين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| سه شنبه 27 فروردين 1392 |_| 22:14 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 507
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 550
بازدید ماه : 1610
بازدید کل : 46673
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1