Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

 

 

نظرات شما عزیزان:

shadlin
ساعت14:34---17 فروردين 1392
همه گفتن:عشقت داره بهت خيانت مي کنه!

گفتم:مي دونم!

گفتن:اين يعني دوستت ندارهاااا!

گفتم: مي دونم!

گفتن:احمق يه روز ميذاره ميره تنها ميشي !

… گفتم:مي دونم!

گفتند:پس چرا ولش نمي کني..؟!

گفتم:اين تنها چيزيه که نمي دونم


کوثر
ساعت10:51---15 فروردين 1392
سلام خوبی؟
این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| پنج شنبه 15 فروردين 1392 |_| 10:35 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 460
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 503
بازدید ماه : 1563
بازدید کل : 46626
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1