Home || Email || Profile || post || Lox theme || Archive || Links

˙·٠•● تنهاتــــرین ســـردار●•٠·˙

یک دنیا حرف ناگفتنی و یک بغل تنهایی ودلتنگی...

دلخوشی هایم کم نیست
همه چیز هست برای تنها نبودن
اما
من دنبال کسی هستم برای باهم بودن
دلخوشی من زمزمه کردن نام توست
زیر لبهایم میترسم آن را هم از من دریغ کنی
آهسته در گوش خیالم بگو با دل من میمانی

 


نظرات شما عزیزان:

comet
ساعت13:35---15 بهمن 1391
یه مدته اصلا حال آپ مآپ نیست به قول معروف حسش نیست اما از این به بعد هستم دیگه آپاتم مثل همیشه قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_| جمعه 13 بهمن 1391 |_| 22:28 |_| ღ❦☣ღ |_ _| |_


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 671
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 714
بازدید ماه : 1774
بازدید کل : 46837
تعداد مطالب : 1423
تعداد نظرات : 694
تعداد آنلاین : 1